Sena kvällar innebär googlande på frisyrer!

Jag är så dum att jag sover med Naemi på dagarna ibland, för då blir ju min dygnsrytm helt knasig.
Nu sitter jag här helt pigg eftersom jag sov med henne idag mellan kl.13-14 så störande, vill ju egentligen sova men men. Få bli ordning på mig snart ändå för inte långt tid kvar tills jag börja jobba igen, bara 3 veckor kvar ju! Ska bli så jäkla kul att få spendera två dagar i veckan på salongen och göra folk fina i håret! Som jag saknat att vara på salongen, allt känns så positivt när man kommer dit, alla är så glada, prat hit och dit, skapande av nya frisyrer, goda dofter av färg, hårprodukter och sen muisk i bakgrunden. Kan jag säga något annat än att jag ÄLSKAR mitt jobb?!
Så när jag sitter uppe dessa sena kvällar blir det mycket spanande och googlande på frisyrer!

Snyggt och elegant med en enkel stram hästsvans. Bild från NY fashion week 2011
Tycker jag anar mycket sneda benor och luggar igen och självklart rött, rött och åter rött i alla dess slag av nyanser :D
Alla bilder har jag hämtat på mirroronline.se

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja de e verkligen inte lätt! Men jag tror att träning kommer göra att jag hamnar på fötter igen :) hoppas iaf på det! Ska hälsa henne det. Klart vi måste gö det :)



Håller rött i sig asså? Äääälskar rött ( om man har färg i fejjan ;))

2011-11-10 @ 00:21:21
Postat av: En chic mammas bekännelser !

du får köpa dom :D

2011-11-13 @ 09:18:22
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Precis som du darling 

2011-11-13 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0