Tiden går så fort!

Idag har det varit en bra dag! Finaste Emma var och hälsade på mig och Naemi idag och så åt vi goda budapestbakelser! Mums mums! I alla fall så var det riktigt roligt och träffa henne igen och hon är alltid så sprudlande glad hela tiden! Min finaste och vackraste barndomsvän sedan jag var 3månader. Hihi.. Eller hur Emma?!  Senare stack jag och Naemi iväg för att hälsa på Linda, Basse och lille Arthur. Har ju varit så nyfiken på att se den lille och han var ju så himlans söt!! Perfekt att Naemi får lite polare här hemma i Småland också!! :)  Dagarna går så sjukt fort här, känns som tiden springer iväg och att jag knappt hinner med. Jaja.. Nu är det dags för att sova! Kram till er! :D 

Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Åh låter som ni hade en bra dag ;) och håller med dig om att tiden bara rusar iväg!

Kramis!

2011-11-04 @ 10:58:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbara och finaste du! <3 Tack för stunden i torsdags! Kram

2011-11-05 @ 13:14:51
Postat av: En chic mammas bekännelser !

eller hur :) riktiga stjärnor !!

2011-11-07 @ 19:36:50
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0