Söndag

Hej fina läsare!
Igår kväll var som sagt några om mina bästa vänner här och vi hade vinkväll. Det var så mysig och det blev inte en lugn stund. hihi.. jag gillart!!! Blir så lycklig utav att träffa mina underbara vänner!! Som sagt är det inte ofta vi får till att träffas alla fyra längre så det var underbart att vi fick till det den här gången.
Åsa, Louise och Therése var några utav de kompisarna jag umgicks mest med på gymnasiet och jag är så glad att vi fortfarande håller kontakten fast vi inte hinner träffas så ofta. Så igår finns det bara ett ord för LYCKA!!!
Tack för igår fina fina tjejer!



Idag fick jag sovmorgon då mamma o pappa tog Naemi vid sju och jag fick sova enda till halv tio. Så skönt!!!
Sen kom min farmor och farfar på besök och jag passade på att klippa farmor. Dock hade jag inte med mig mina frisörsaxar så fick klippa med en vanlig sax, gick bra det med. Men tar ju så lång tid och det känns så klumpigt att hålla i den o klippa.



Nu är min mormor här och jag tänkte ut och gå en sväng med hennes hund och Naemi. Skönt att få lite frisk luft! =)
Vad hittar ni på idag???

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: ja men det är ju bra, du får tid på kvällen :)

Hihi nä det är inget att vara avis på,. Men en fråga, ammar du? Och hur ser en dag ut med henne? :) Nyfiken!!



Idag har Malva och jag varit ute på några rundar med hunden, varit på affären och köpt gröt men mest bara varit hemma och kollat på film, malvas mage mådde inte bra av den vanliga gröten :/ hoppas det släpper tills imorgon bara..

2011-11-20 @ 20:48:20
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0