Resultatet av röstningen

Japp nu har jag räknat rösterna för vilken åkpåse ni tyckte var finast. Reslutatet blev ganska så jämt mellan dessa tre åkpåsar. Så jag och Jesper ska snacka ihop oss vilken det blir utav dessa tre. Sen blir det att beställa och när vi fått hem den kommer jag visa den här i min blogg! =) Tack så jättemycket för all hjälp. Var väldigt rolig att så många kommenterade och jag hoppas ni fortsätter att kommentera flitigt! =) *blink blink*



1:a plats blev den här med 10röster.






2:a plats blev den här med 9röster






3:e plats blev den här med 8 röster.



Kommentarer
Postat av: Bella

Vi märkte inte av det när vi varit där iaf men så kanske det är! Men sen handlar det inte om mängd utan mest om dom har vitlök i maten överhuvudtaget. Hon kan ju inte äta vitlök alls. Men i Grekland har hon klarat sig :P jag får undersöka detta noga känner jag :)



Jag har nog kikat på det tror jag? Känner igen namnet! Hur var det där då?

Pössåkram

2011-11-21 @ 19:41:40
URL: http://gabriellalexus.blogg.se/
Postat av: elin

heja ettan!

2011-11-21 @ 19:56:04
Postat av: En chic mammas bekännelser !

än så länge, får hoppas hon fortsätter så :) gud vad sött kort på naemi och hunden !!



nr 1 är såååå nice !!

2011-11-21 @ 20:11:47
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Ja nr 1 är jätte fin!

Men vill du ha lite färg tycker jag nr 2 ;)



Svårt att välja... sj lider jag alltid av besluts ångest haha



Kramis

2011-11-22 @ 21:35:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0