Nu är jag i Anderstorp

Sitter vid pappas dator. Kom ner hit vid elva tiden idag och sen  åkte vi till Gislaved eftersom jag skulle in på systemet och sen skulle vi kika i den nya affärerna som öppnat. Fick köpt en julklapp och hittade massa fina saker men får hålla i plånboken för på tisdag åker ju jag och Åsa till Ullared.




Snart kommer en vän till familjen och hälsa på, hon har inte fått träffa Naemi ännu så hon är så nyfiken. Mamma har gjort blåbärspaj. =) gotti gotti



Ikväll kommer det bli toppen för jag ska få träffa mina bästa vänner Louise, Åsa och Therése. Tänk vilken tajming att vi för en gång skull fick till det att alla är hemma i Anderstorp samtidigt!!! Blir vinkväll med mina sötnosar =) LYCKA <3  

Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Låter som du kommer få en toppen helg ju! Skoj att träffa tjejerna här ifrån med ;) Ni får ha de så trevligt! ;)



Kramis

2011-11-19 @ 16:45:10
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0