Fredag

God morgon alla fina!
Vad glad jag blir när ni hjälper mig att välja åkpåse! Tänkte att sista dagen att kommentera är söndag, sen ska jag se vilken åkpåse som fick mest röster. Då få det bli den eftersom jag tycker ju alla är fina och kan verkligen inte bestämma mig. Dock fick jag en kommentar att den med leopardmönster såg lite porrig ut, haha.. så den får det INTE bli, vill ju inte ha porriga saker till mitt barn ;D
Men se nu till att lämna en kommentar i inägget under vilken åkpåse ni tycker är finast! KOM IGEN NU!!!




GLAD TJEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att både trean och femman ser ut som hundtäcken, väldigt fina sådana men ändå :P

2011-11-18 @ 14:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0