----

Idag har jag och Naemi spenderat dagen hos min mormor. Underbart att hinna få kvalitetstid med henne. Jag kan tänka mig att hon uppskattar det väldigt mycket eftersom hon känner sig så ensam hela tiden efter morfar gick bort förra året. Men min mormor är stark som orkar med allt och ta hand om ett stort hus fast hon är ensam och ont av kramper osv. Fick supergod mat som alla gamlingar lagar. Antar att det är all grädde som gör det. hihi...



När jag kom hem drog jag och mamma till Gislaved en snabb sväng för att hinna gå in på kappahl och Lindex. Hittade dock inte så mycket men blev ett par tomtetossor till Naemi som hon ska ha till sin tomteklänning. Hon kommer bli så söt!!! Pappa fick vara barnvakt och det hade ju gått super!
Sen kom Emma hit och vi fick kapat av lite på hennes lugg gick ju kanon med kökssaxen det med ;P hihi.. Sen blev det prat som bröllopsfrisyren som jag ska göra på henne till sommar. Ska bli så kul och hon kommer bli så fin!!! =)



Full rulle på dagarna som vanligt! Imorgon ska jag och Åsa åka till Ullared! Jippie!!! Ska bli så kul! Vi åker efter lunch så mamma kan vara barnvakt till Naemi. Jag hoppas det inte är allt för mycket folk bara. Åsas mamma och syster hade varit där i lördags och då hade det varit kö både utanför och inne i Gekå. Så hoppas hoppas det är lite lugnare där imorgon.



Just det, nu har jag börjat ge Naemi gröt på morgonen. Hon älskar det och smackar som bara den. Köpte banangröt till henne och det gillade hon en massa. Jag kan tänka mig att det då blir lite sötare i smaken :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: hihi ja idag hade vi verkligen sovmorgon :) fel att klaga..

Alla ris och majs produkter är skonsamt för magen och smakar väldigt gott :) blir inte lika tjock konsistens och "växer" inte i munnen..

Banan är även för tjockande men gillar hon den och kan äta den så kör på den ni :)

2011-11-21 @ 20:28:01
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: åh listan är lång, känns som om man har koll på vad man kan äta och inte osv :) Men gillar hon den och mår bra av den så är det bara att Mata på :) vad får hon för ersättning?

2011-11-21 @ 20:44:55
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste nog kika närmre på kefalonia! Låter underbart :)

2011-11-21 @ 20:52:15
Postat av: Emma

Shoppa lungt idag! Och ett tips är att åka så ni är där till två, då är bussarna på väg därifrån och det börjar avta med folk. Efter fyra brukar det bli super lungt! :)

2011-11-22 @ 11:23:23
Postat av: En chic mammas bekännelser !

tack :D det är så himla fint !!

2011-11-23 @ 17:42:48
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser !

Tack vad gullig du är !! de mesta är nog egentligen klart, men det är så mkt annat hela tiden, full fart och ibland hänger man liksom inte med :p

2011-11-25 @ 08:22:22
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0