Träningen idag!

Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra fredag! Varit underbart väder idag dessutom! =)
Träningen idag gick bra, tog det ganska lugnt eftersom det var evigheter sen jag tränade sist. Men perfekt att Alexandra och Gabriella var med för då kunde jag fråga på som bara den och dom visade och hjälpte mig en massa! Tack så mycket fina ni!
Imorgon ska jag iväg en sväng med snygga svägerskan Sandra, jag vet att man egentligen ska mjukstarta men ska ta det lugnt imorgon också och se om jag kom ihåg alla maskiner som Alexandra och Gabriella lärde mig idag. Sen ska jag gå på bandet en del hade jag tänkt, har ju världens dåligaste kondition så den måste bli bättre! =)
Btw Jesper tog kort på min kropp idag och GUD så slapp den var!!! Pinsamt, tur att man gömmer den med massa kläder annars, så nu blev jag ännu mer sporrad på att börja att träna! Har väl egenligen inte många kilon att gå ner utan mer att forma kroppen och få den fastare! Japp, så nu ska vi se hur detta kommer att bli. Det var i alla fall kul att börja träna igen!!!

Min inspiration Jessica Alba, hon har grymt snygg kropp! Synd bara att man inte har dom brösten.. ;-)
bild från google

Kommentarer
Postat av: Bella

Så långt ifrån e de ju faktiskt inte! En Alba kropp fixar du lätt! :D

2012-01-06 @ 20:43:09
Postat av: En chic mammas bekännelser

jag blir tokiggggg, haha du pratar om att se ut som henne :D I wish :p har inget gym att tala om så får väl gå ut i skogen och välta träd ;) haha har ju fortfarande gravkilon kvar liksom :D



kul att du blev inspirerad av mattiderna :D kul och det funkar bra för er :D

2012-01-06 @ 20:54:15
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

det går inte, det tar mig 30 min bara med bil in till uddevalla och till lilla edet 45 min och då skall man inte på gymet osv. Robin kommer hem tidigast 17.00 varje dag så om jag skall träna kommer jag hem typ 21.00 de gånger jag gymmar. :( suger, men när jag flyttat kan jag simma och träna :) får nöja mig med pilates, rida och promenera :)

2012-01-06 @ 22:56:24
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Vad roligt att du börjat träna. Tänk bara på att inte använda bandet för mycket. Du kan få ont i knäna använd istället en sådan maskin med stavar om du förstår. Bättre för knäna och du blir av med mer kalorier än när du använder bandet =) Jag har inte kunnat träffas den här veckan har fått sitta värkvakt hos Djana =) och kommer sitta nästa vecka oxå om den inte kommer under helgen så jag tror det får bli efter att bebisen kommit. Då kanske jag kan ta med djana och bebisen oxå så du får se honom =) kram kram

2012-01-06 @ 23:22:16
Postat av: En chic mammas bekännelser

Visst e de skönt att bo vid havet på sommarhalvåret :) men resten av tiden är riktigt segt, sen lyx med eget stall osv. Men nu hinner jag inte hålla på med ridningen som jag vill ändå :/



Men som sagt, så fort vi flyttat :)

2012-01-07 @ 00:02:52
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Svar till Jasmina:

Tack för tipset vännen! Tror du menar crosstrainer eller vad det heter. Då ska jag köra den nästa gång jag är där! =) Som sagt kan ju inget om träning så blir så glad när jag få bra tips! =)

Vad spännande snart är Djanas lille bebis här, kan tänka mig att hon längtar nu och du med!!! hihi.. Ja, men hör av dig när du vet. Hade ju varit riktigt roligt att få träffa Djana och bebisen också!!! Många kramar

2012-01-07 @ 09:36:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0