Torsdag

Hejsan! Tiden springer iväg så har inte uppdaterat något.
I alla fall igår startade kursen för babysimmet men tyvärr blev det inget badande utan det var bara teori och lite info. Så nu längtar jag och Naemi till nästa onsdag då det få bli en massa plaskande! =)

Idag blev det en sväng till Öppna förskolan tillsammans med Alexandra och Lovisa. Mysigt att vara där och träffa andra mammor och bebisar. Var ju ett tag sedan jag var där eftersom Jesper fick gå dit med Naemi i december när jag jobbade torsdagar. Man märker på Naemi att hon börja intressera sig mer och mer för andra barn. Vill gärna känna och ta men hon förstår inte riktigt att hon kan vara lite hårdhänt så man få ha koll, hihi..
Fick träffat BVC-sköterskan så jag fick frågat om tänderna så hon va snäll och kollade och javisst jag hade rätt, det hade spruckit upp lite där nere så det var en tand på gång och sen tandköttet uppe var glansigt och det betydde att det var på gång där också. Så inte konstigt att min lilla docka är så grinig om dagarna, hon måste ju ha JÄTTE JÄTTE ONT!!! Fick rådet om att lägga alvedon på en liten bomullstuss och dutta lite på tandköttet, då skulle det bedöva lite. Sen har hon ju sina bitsaker osv. Men men.. det är bara att stå ut, som tur är gå det ju över. =)

Imorgon börjar jag jobba igen. Mjukstarta med fredagar nu i början och sen får det blir mer efter hand. Kommer nog bli kanon. Ringde till salongen tidigare idag för att kolla om jag hade nått att göra. Jag var fullbokad! så imorgon ser jag fram emot en helt underbar och rolig dag med massa skapande på salongen!! Ska bli så kul!!!! =)
Jesper tycker det var skönt att ta helg redan ikväll och det förstår jag honom, stackarn som hade fått stå ute hela dagen idag och jobba i det här pissväderet. Inte roligt. =( Tur att man själv alltid har ett inomhus jobb!

Jag har tränat ikväll med Alexandra och Bella, blev ett pass med massa energi och sen avslutade jag med att sola, så skönt! Nu ska jag ta mig en lång dusch, sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig till jobbet imorgon! Som jag längtar, kommer bli så kul att få komma tillbaka till salongen igen!!! Förlåt att jag tjatar om det men jag har ju faktiskt världens bästa yrke!!! =) hihi...

Kommentarer
Postat av: Bella

De e så lätt hänt att man slänger ur sig nått halv elakt och dömande när nån annan gör som en själv inte skulle göra. De e ju inte alltid meningen att det ska låta elakt men det bara blir så.

Jag ska också skärpa mig. Man kommer på sig själv ibland :)

Tack för ikväll! Vi e så jäkla duktiga! :D

2012-01-12 @ 20:21:15
URL: http://gabriellalexus.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

haha det är inte så farlig, men det är alla slaggprodukter som börjar lämna kroppen. Jag har haft problem sen 14 års ålder och aldrig fått ngn bukt med det, jag vägrar medicin tror mer på hokuspokus :D kineserna har ändå hållt på i 4000 år med detta och det har hjälpt många ! :)

2012-01-13 @ 09:46:47
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack going :) allt bra ?? :)

2012-01-13 @ 21:15:17
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

Tack fining. Som du!! <3

2012-01-13 @ 22:12:14
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

ååh ännu mer babysim, vart e det denna gången? :)

2012-01-14 @ 18:10:21
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0