Update

God morgon!
Har varit kass på att uppdatera. I alla fall har det inte hänt så mycket, har varit sjuk i veckan, både jag och Jesper åkte på en rejäl förkylning med feber och grejer men nu är det bättre, bara lite snuvig. Som tur är klarade sig Naemi från att bli sjuk, det är jag väldigt glad över. =)

Idag blir min lilla tjej redan 3månader, tiden går ju så himla fort! Hon är så rolig nu, babblar en massa och full fart när hon är vaken!! Hon brukar sova en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. Sen somnar hon mellan kl.18.30-19.00 varje kväll och vaknar en gång på natten för att äta och sen sover hon vidare till morgon. Skönt att har lite rutiner och jag tror jag barnet mår mycket bättre av att ha det!
Jag som var så orolig att jag inte skulle få till det med rutiner när jag pratade med Alexandra om det, eftersom Lovisa har varit så duktig med sina rutiner, men nu så känns det som vi har fått till det här hemma också! =)

Annars håller jag på att förbereda till dopet på söndag och jag tycker det är så kul att planera sånna saker!! Dock sket det sig med en sak igår som jag blev väldigt ledsen för eftersom det var bestämt sedan längesen och nu hinner jag inte tre dagar innan lösa det, tyvärr... :( Surt att man inte fått reda på det tidigare för då hade det nog löst sig i alla fall men men...

Mer uppdatering senare :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att ni är piggare nu.

Oj va tiden går snabbt är hon redan så gammal!;)



Lycka till med dopet med! De kommer gå fint!



Ha en bra helg gumman

Puss o kram

2011-09-23 @ 08:57:47
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0