Torsdag

God morgon! Känns som jag bara hinner skriva god morgon i varje inlägg, dagarna går så fort så hinner knappt tänka på och blogga. Sen hade jag faktiskt skrivit ett inlägg på blogg-appen igår men så hände det nått så det blev inte postat så då orkade jag inte skriva om det. I alla fall var vi ju hos Bella igår, blev lunch, kaffe, kaka och massa prat! Riktigt mysigt och både Bella och Tess är ju helt underbara tjejer, så det få vi snart göra om igen! =) Idag kommer Sofie en sväng hit efter hon slutat skolan vid 12 och hälsa på, ska bli jättekul. Hon är så snäll och go lilla Sofie (min lilla svägerska) hihi.. Senare kommer även Alexandra och Lovisa, ska klippa till Alexandras sidecut så hoppas att våra prinsessor är snälla, men går ju fort att raka den så det ska nog gå bra! Skulle egentligen kommit till Alexandra igår kväll o fixat det när ändå barnen sover men efter att jag och Jesper hade varit på banken hade vi alldeles för mycket som snurrade i huvudet så fick skjuta på det lite granna tills idag istället. Budade förresten på ett hus igår kväll men priset stack iväg alldeles för mycket så vi få leta vidare.... Hörs lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Budade? det gick alltså bra hos banken? :D Åh va roligt!! Hoppas dom e lika snälla mot oss :)



2011-09-29 @ 10:59:24
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0