Tisdag

God morgon!
Idag fick jag sova till halv nio, såklart fick jag ge henne lite mat inatt vid halv tre men sen somnade hon om och sov till halv sju och var väldigt pigg och ville ha morgon men jag var så trött så jag gick upp och gav henne lite mat och sen la jag ner henne i sin säng, släckte och kröp ner i min säng och det funkade, lillan somnade också om och lät mig sova till halv nio, så skönt!! Så idag är jag riktigt utvilad!!
Idag tänkte jag faktiskt bara vara hemma och tvätta och städa. Sen tog ju Naemi 3-månaders sprutorna igår så jag vågade inte planera nått idag om natten hade blivit jobbig, men det blev den ju inte ;) märkte av att hon var lite gnälligare när hon skulle sova igår kväll och hade svårt att komma till ro, så fick sitta med henne en lång stund i min famn och då var hon nöjd. Inte mig emot eftersom det är så mysigt att ha mina lilla prinsessa sussandes i famnen! <3

I helgen hade vi som sagt dop för Naemi, men tänkte att jag skriver ett inlägg om det senare idag. =) Men alla som fotade, snälla skicka korten till mig. Tog ju knappt några med min kamera...

Kommentarer
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

gud vad härligt :p Hailey vaknade kl 4.00 och kl 07.00 skillnaden var att hon ville inte somna om efter sju, bara till och från så vid nio kom vi ur sängen :p dagen blir så mkt härligare när man är utvilad :)skall bli skoj att se kort :D

2011-09-27 @ 10:23:44
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

visst e de så, det sociala gör än super lycklig :D



ja hon är allt duktig än så länge :) hoppas det håller i sig bara !!

2011-09-27 @ 11:27:00
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh skönt att du fått sova ut lite iaf vännen.

Tur hon inte blev allt för gnällig av sprutorna. Man vet ju som sagt inte hur de reagerar på dem.



Ha en mysig tisdag;)



Puss o kram

2011-09-27 @ 12:08:45
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0