Fredag

God morgon!
Redan fredag, vart har liksom denna veckan tagit vägen?! I alla fall idag blir det att packa för att ikväll åka hem till småland över helgen! Verkar ju bli riktigt bra väder i helgen dessutom. Jesper och Naemi följer givetvis med, mormor och morfar längtar ju ihjäl sig efter sitt lilla barnbarn. Ska fixa extensions på Emma på lördagen och sen ska vi fika med Frida som är gravid och jag är ju så nyfiken på att se magen och även höra hur allt går, tänk vad man saknar sin egen mage nu när den är borta! Nu i efterhand så kan jag säga att jag trivdes väldigt gott med att vara gravid, jag hade ju aldrig ont eller nått. Det enda som var jobbigt var mitt illamående, men det var ju mest i början och i slutet på graviditeten.
Idag ska jag även träffa min underbara vän Anna, som jag har saknat henne! Det var alldeles för längesedan vi sågs, hopplöst att det ska dröjar så länge mellan gångerna. Det ska bli väldigt mysigt så kanske få bli en promenad i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu drar jag! Ses imorgon! :D Puss

2011-09-02 @ 13:36:10
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 13:54:08
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Frida

Ses snart! ;)

Ska bli så roligt!

Puss o kram

2011-09-03 @ 10:07:13
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0