Fredag

God morgon alla fina!
Trodde ju att det skulle vara fint väder idag?! Men kanske spricker upp...
Imorse ringde min chef till mig och frågade vad jag skulle vilja ha för spabehandlingar när jag ska iväg med jobbet på spa om några helger! Jag valde ansiktsbehandling och halvkroppsmassage. Ska bli så skönt, både att komma iväg lite själv och även att få åka på spa! Dock har jag lite ont i magen och hjärtat inför detta, för det kommer bli första natten utan Naemi då, men å andra sidan har hon ju sin pappa som tar hand om henne minst lika bra som jag gör! Men det känns ändå lustigt att jag ska lämna min lilla bebis som har varit med mig så länge, enda sen i magen. Men nån gång måste vara den första!

Funderar dock på att testa ikväll och gå till after worken och ta en cider, har ju inte varit ute nått sen förra året så på ett sätt locka det lite och på ett annat så lockar det inte alls. Men om det blir jobbigt att vara ifrån Naemi så är det ju bara att gå hem eftersom afterworken är i folketshus som ligger mitt över gatan för oss! ;) Naemi somnar ju ändå för natten vid halv sju och man går inte dit innan dess. och Jesper tycker jag ska gå ut men.. hmm.. ja, jag få som sagt funderar lite till!

Annars är planerna idag att åka upp med Sandra till Trollhättan, hon hade lite ärende att göra och sen ska vi ta en fika. fika fika fika, jag gör verkligen inget annat än att fika.. haha.. Nej nu är det de sista nu i september, I oktober ska jag börja mitt nya hälsosammare liv ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna valfri vara

Var gärna med=)



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-30 @ 13:24:26
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0