Vecka 37

Idag går jag in i vecka 37. Nu har jag alltså gått 36 hela veckor och jag har idag 27 dagar kvar till beräknad förlossning.
Nu börjar man funderar mer och mer vad det är för en liten filur inne i min mage och det blev inte lättare efter att Sandra varit här idag och med testerna vi kollade. Jag har den sista tiden nästa bestämt mig för att det är en pojk i magen men nu börjar jag tvivla på det. (Sandra du gör det inte lätt för mig.. hahaha) Jaja, om jag har väntat i 8 månader utan att ta reda på könet så kan jag faktiskt vänta 27dagar till!!
Jesper sa idag att han tyckte att tiden börjar gå sakta nu, jag tycker tvärtom. Känner mig stressad hur jag ska hinna med allt som ska göras. haha.. Men skönt att det mesta är inhandlat nu i alla fall!
När Jesper kom hem från jobbet idag så la vi oss i sängen en stund för han ville vila, så han la sig bakom mig och höll handen om magen, så somnade han medans jag låg och surfade runt på mobilen, så passade på att ta en bild, ser ni vilken skum form magen får när jag ligger på sidan, känns som bebisen ramla över på den sidan jag ligger åt. haha..
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Taack! Man gör ju sitt bästa ;) Det verkar finnas många som läser min blogg som älskar o lägga onödiga, anonyma kommentarer hehe. Men jag väljer att se positivt på det ändå ;)

Mitt bloggsug e nog snart tillbaka igen det brukar inte vara borta länge! Jag läser din också hela tiden så tycker de e jätte kul att du börjat uppdatera så flitigt:)

2011-05-17 @ 21:29:36
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja den är såå ljuvlig :) ..

ja det var jätte synd , vi får ses snaart på en fika :) . kram <3

2011-05-17 @ 21:57:22
URL: http://mammatillmelissa.blogg.se/
Postat av: jennifer Täng - miss dee

säger detsamma, gud vad härligt att du snart har din lilla bebis här :D mysigt som tusan !

2011-05-18 @ 06:00:34
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0