Lycklig

Snickerskakorna blev jättegoda, ska fota dom imorgon och läska er ;) haha
Som sagt imorgon ska jag upp till salongen på förmiddagen, saknar ju dom redan en massa. Ska bli riktigt kul!!
Dom kommer bli så glad när jag har med mig fika till dom. Det behöver man på fredagar!!!
Idag har det varit en riktigt mysdag, inte ens fixat håret eller smik bara gått runt i myskläder. Ha hunnit städa lite, bakat och suttit och läst massa gravidbloggar och mammabloggar.
Det enda jag har i mitt huvud just nu är förlossning, så då är det så himla roligt att läsa förlossningsberättelser. =) Just nu är jag inte så rädd för förlossningen längre, känns som att det ska bli spännande att få uppleva det själv. Alla förlossningar är så unika så det är så kul och läsa om dom. För dom flesta slutar det ju alltid bra!
Tänka sig, för bara någon vecka sedan va jag livrädd på att ens tänka ordet förlossning och nu ser jag helt plötsligt fram emot den. Helt sjukt ju. Kanske är bra att man är gravid i 9månader så man hinner förbereda sig psykiskt. Just nu trivs jag verkligen att vara gravid. Så mysigt att ligga och titta på magen när bebisen rör sig och sparkar där inne. Det är en helt underbar känsla som bara måste upplevas! =)
Jag är så lycklig just nu, har världens finaste och underbaraste sambo, familj och vänner. Dessutom får jag bära ett litet liv i min mage som jag redan älskar otroligt mycket!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

Va fint :) Längtar till min tur :) Ha en mysig helg! Puss och kram

2011-05-05 @ 22:11:36
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0