Orkide

Så nu har snart denna dagen flygit iväg. Raberberpajen vad ju supergod och passade på att klippa Jespers syster när hon ändå va där på besök, som hon sa man vet ju inte om bebisen får för sig att titta ut redan nästa vecka. Kom på att det lika gärna kan bli att man får för tidigt fast jag är inställd på att jag kommer att få gå över tiden. Sen blev hans mormor klippt.
Sen blev det att åka hem för att klippa Alexandra och Robin. Jag fick klippa sidecut på Alexandra och hon blev så snygg i det, helt rätt! =)
Sen fick jag en jättefin orkide utav dom, jätte snällt! Den är så himla fin med massa blommor och krukan va helt underbart fin! Tack så mycket älskade vänner!!!
Nu kom älsklingen hem så nu ska vi iväg till ica och handla lite mat, få nog handlas jordgubbar med =) gott gott!!!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är vi som ska tacka :) Du är helt fantastisk! <3

2011-05-19 @ 18:02:47
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0