Tjejer ni är helt underbara <3

Fatta att jag blev överraskad igår...
Var hos Johanna och fick mina naglar fixade (jättefina blev dom såklart) sen följde hon med mig hem för hon ville låna lockspolar av mig och när jag öppnar dörren så står där ett helt gäng med underbara tjejer! Dom hade förberett en babyshower för mig!
Fick massa god mat, massa god fika och massa fina presenter till det lill* livet. Sen hade dom pyntat så fint med massa ballongen och blommor och nappar! Kvällen blev så mysig och massa prat om bebisar! =)
Jag är så lycklig att ha så fina vänner! =)
Fick massa fina grejer. Tjejerna tog massa kort under kvällen så det ska bli kul att se sen när jag får dom!
Tack tjejer ni är helt underbara <3
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0