Tisdag

God morgon,
skönt att vakna till sol idag! Hoppas det blir bättre väder igen, mycket lättare att klä sig då med klänning osv. nu när magen är så stor, märker att det är mycket i garderoben jag inte kan ha längre. Men det få bli att stå ut är ju inte så lång tid kvar nu! =)

Har börjat att få så ont i huvudet som jag hade i början av graviditeten, då släppte det när jag började med järntabletter men jag äter ju fortfarande järntabletter så tycker det är konstigt att jag ska ha ont i huvudet nu. Och illamåendet kommer också tillbaka mer och mer. Men kanske det är att man går runt och spänner sig och tänker så mycket just nu...?

Informationen igår var ju toppen på sjukhuset, skönt att få reda på lite mer vad som händer under BB-tiden osv. Förlossningen har det ju pratats om mycket på föräldrargruppen men inte så mycket om BB-tiden. Så det kändes kul och intressant att gå på det.

Nu tänkte jag i alla fall ta mig en dusch sen blir det värsta lyxen, för kl. 11 ska jag på massage (gravidmassage), spännande. Träffade ju på en massör för ett tag sedan som ville prova hennes nya madrass för gravida, så jag ska få vara första försökskanin, men inte helt fel med gratis massage! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

En del börjar må illa dagarna innan bebis vill ut. Därför e de ganska vanligt att vikten inte ökar sista tiden eftersom man inte får i sig så mkt mat. Har en känsla av att du nte kommer gå över tiden för fem öre ;) Men vad vet jag, jag kan ha fel! :D

2011-05-31 @ 13:26:31
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0