Måndag

Nu är det måndag igen, känns som det bara existerar måndagar och fredagar på en vecka. ;) Tiden går så fort! Helgen har bara susat iväg och känns som jag inte hinner med allt som jag vill plus att jag känner mig mycket mycket tröttare än vanligt, men kanske är för att kroppen behöver vila sig nu ordentligt innan förlossning. Får försöka att lyssna på kroppen bättre tror jag, man tror att man ska klara lika mycket som innan.
Idag blir det att tvätta upp alla bebiskläder och fixa lite med alla bebissaker här hemma, ska även börja skriva en lista vad jag ska ha med mig i min bb-väska. Knasiga jag som inte börjat packa än... :S
Ikväll ha vi bestämt att åka till NÄL (sjukhhuset) och gå på information om förlossning och BB så det ska bli spännande. Nu är det inte lång tid kvar heller, prick 2 veckor kvar till BF.

I fredags fick Johanna och Jonas i vår föräldrargrupp sin bebis, blev en pojke! Ett stort grattis till er!!
Det gjorde också att man började få lite pirr i magen att det snart är vår tur att få vårt barn.
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin :) ..

vilken fid header du har <3

kram

2011-05-30 @ 16:32:57
URL: http://mammatillmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0