Lördag

Vaknade efter 8 idag, superpigg. Konstigt det där att jag inte kan sova längre.
I alla fall tänkte få i mig lite frukost nu, blir en tallrik med jordgubbar och mjölk och ett glas juice. Har ju fått tillbaka mitt illamående nu på slutet av graviditeten så igår när jag hade ätit en bra och rejäl frukost så började jag må så illa och det va nästan att jag fick upp det igen, men gick och la mig och somnade en stund och sen när jag vaknade va det borta, skönt det. Så idag tänkte jag att jag är lite försiktigare och ska äta lite mindre men lite oftare istället! Kan tänka mig att barnet inte har så stor plats kvar i magen nu så den ligger och trycker mot magsäcken.
Idag kommer Sandra och hennes kille Roberto hit, ska klippa dom innan dom åker till Spanien på måndag. Är så avundsjuk på dom, vill med åka utomlands men nu kommer det nog dröja nått år när man ska ha en liten bebis.
Sen idag är det inget speciellt planerat, Jesper jobbar fram till eftermiddagen sen få vi se om vi sticker upp och kolla när Edet spelar match.

Igår var vi ju och såg pirates of the caribbean 4 här i Lilla Edet och måste säga att den va helt okej biografen med ljud osv. Men platserna va ju inte bra när man fick två långa killar framför sig. Då är det bättre i Göteborg där vi annars brukar åka till. Men håller med Johanna popcornen va smaskens! =) Filmen var också helt okej, men känns som den avslutades så de kan göra en 5:e film så småningom och det känns som att det var mer än nog med en 4:e.
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: jennifer Täng - miss dee

Ja men visst är den super snygg !! dags att packa upp, kag kunde inte hålla mig :D

2011-05-21 @ 10:20:05
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: jennifer Täng - miss dee

jobbigt med illamåendet, ja jo kanke klrä upp ig lite väl mkt ibland, men jag var så inställt innan jag blev gravid att inte ändra på sånt :D haha maniskt beteende ! men du är alltid super snygg du med !

2011-05-21 @ 10:22:10
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0