Fredag

Redan vaken, Jesper stack till jobbet för ett tag sedan och sen dess har jag inte kunnat somna om. Se om jag somna om lite senare. Är nog egentligen trött men är så irriterad. Va två män här igår kväll som ville köpa vår bil men dom hade redan prutat ner priset på telefon och sen prutade dom ner den mer när dom kom. Till slut hade dom prutat ner den med 10 000kr och ville pruta ännu mer men då blev jag förbannad. Så dom fick inte köpa den. haha.. men varför ska man hålla på och ge skambud, såklart den har lite skavanker när det är 10 år gammal. Men den är väldigt fin och ingen rost men såklart små stenskott, vad ska man förvänta sig. Åhh.. blir så irriterad. Vi få hitta någon annan köpare. Dom hade åkt enda från Norrköping så det blev en lång resa för dom för att inte få med sig någon bil, hahaha. Nej nästa gång får prutningen ske på plats och inte både över telefon och på plats för då blir dom ju helt tokiga.
Ursäkta behövde bara skriva av mig lite kände jag, bra att ha en blogg ibland så man kan klaga!! :D


I alla fall igår fick jag gjort lockar på kära svärmor, alltid lika trevlig och mysigt att träffa henne. Kommer så bra överrens med hela Jespers familj, det är ju väldigt skönt eftersom min egen familj bor så långt borta. Så man kan ju nästan säga att jag har två fantastiska familjer! Och nu ska jag och Jesper bilda en helt egen familj, kommer bli helt underbart! Vi längtar så mycket efter vårt barn nu! Idag är det 17dagar kvar till BF!!!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0