Dagens outfit

Dagens outfit blev ett par hänslebyxor jag köpte igår! Mysigt till magen! dålig mobilbild...
Idag kom Malin hit och vi käkade lunch tillsammans, jag hade köpt vattenmelon också och det va ju så gott! Sommaren är bäst, så mycket gott att äta!
Sen tog vi oss en promenad med Jonatan och han somnade så gott i vagnen =)
Efter det skulle Malin hämta Joel på dagis, så jag passade på att följa med och det va ju tur för en av fröknarna där är massör och hon hade precis köpt en madrass till gravida så hon kan börja med massage på gravid också och hon blev så glad när hon såg mig som va gravid så nästa vecka ska jag ringa henne och boka en tid så hon få prova den nya madrassen och jag få gratis massage. inte helt fel!!! =)
Efter det gick jag till barnmorskan, jag hade gått upp ett kilo sen sist, så nu är jag gått upp samanlagt 5kg. Magen växten som den skulle och bebisens hjärtljud låg på 142. Nu är jag i v.36 (35+1) så tiden far verkligen iväg!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0