Min fina barndomsvän

Åhh vad jag har sett fram emot denna helgen, för idag kommer min fina barndomsvän Emma och hennes sambo Jens på besök och ska stanna hela helgen! Det ska bli så himla mysigt och roligt! Dom åker från Västerrås så jag hoppas det går bra, vaknade upp och såg att det va en massa snö idag.. :( tråkigt..
Helgen i Stockholm va förresten helt underbar, riktigt kul att hinna träffa syster en massa! Sen va det inte helt fel med all shopping heller ;)
Nu ska jag fixa mig inför jobbet!
Hoppas ni få en bra dag!!!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar sååå! Vi ska köra försiktigt, det får ta den tid det tar. Ses ikväll!

2011-03-18 @ 11:54:05
Postat av: Bella

Nej de e verkligen omöjligt att förstå :) Men du har något riktigt underbart att vänta iaf. Hur har din grav varit hittills? Du ser hur fräsch ut som helst så jag antar att den inte varit jobbig ;D hehe..

2011-03-18 @ 15:53:20
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vad mysigt :) Hoppas ni får en underbar helg. Det är ju massa sol ute idag också, perfekt! :)

2011-03-19 @ 10:53:14
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0