VICTORIA´S SECRET

Denna Body Mist köpte jag till Anna i födelsedagspresent. Var Alexandra som tipsade om den i hennes blogg och när jag fick lukta på den så doftade den himmelskt gott! Kan jag varmt rekommendera! Anna blev jätte glad och den är perfekt nu på sommaren när man inte vill använda parfym. Denna doftar gott av hallon, äpple och vanilj.

Sweet Daydream Body Mist 250 ml


Denna köpte jag till mig, kunde ju inte med att bara beställa till henne måste ju ha en själv! Dock tog jag en med lite fruktigare doft till mig eftersom jag inte vill ha för stark doft nu när jag ska amma och ha bebisen på mig så mycket. Denna doftar vilda hallon, ros och pralin

Berry Kiss Body Mist 250 ml

'

Beställde dessa på http://www.beautyplanet.se snabb och bra leverans och alltid fri frakt!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0