Dagen

Idag har jag varit hos fina Johanna på Hårstunden och fixat naglarna, tog bort förlängningen och förstärkte mina egna naglar med ett gelé, så nu är det fixat innan bebisen kommer. Slipper jag tänka på att underhålla naglarna, nu ska jag bara se till att inte börja bita på mina naglar igen. För innan var jag en nagelbitare och det skäms jag för, för det är det fulaste som finns med nerbitna naglar. Så nu jäkla ska jag ha egna långa och fina naglar! =)
Efter vi var färdiga gick vi till cafét och åt lunch, var faktiskt skönt att sitta på uteserveringen fast det inte va jättevarmt.

Senare fick jag pratat med min underbara vän Åsa som är hemma i Sverige igen, dock stannar hon bara en månad men vi måste bara hinna ses innan hon åker tillbaka till Manchester där hon numera bor. Hon är i småland så efter bebisen kommit och allt lugnat ner sig åker vi ner dit!
Här är Åsa och hennes pojkvän Lee, visst är dom för söta tillsammans! =)
Kortet är taget när vi var och hälsade på dom i Sevilla förra sommaren!
Längtar tills vi träffas, har mycket att ta igen!

Nu är Jesper och tvätta bilen så den är fin tills vi åker in till BB. Sen skulle han handla och jag hoppas att det finns jordgubbar idag för igår när han skulle köpa det så var dom slut :(

Sist måste jag ju också skriva grattis till min underbara och fina mamma som fyller år idag! Så tråkigt att vi inte kunde åka ner och fira hennes födelsedag iår men få ta igen det nästa år istället!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Åsa Backhouse

Kära vän!! Det var jättekul att prata med dig idag!! Kom på nu när jag såg bilden att jag har glömt att ta bilden som ni tog när ni var i Sevilla! Kanske kan försöka ordna det nu under sommaren! Det hade varit kul att ha dem och den som du lagt upp nu var ju jättefin!



Ring mig så fort det nu är på G!! puss och kram

2011-06-14 @ 01:11:43
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0