Studentbalen

Igår var jag uppe i Trollhättan med Johanna och kollade på balen, och gud så vackra alla va! Tråkigt nog kunde inte jag göra iordning några baltjejer iår eftersom jag inte vågade boka in någon om bebisen hade velat titta ut tidigare, men icke så igår va det lite tråkigt och stå där och inte ha fått gjort nån fin i håret. Men fick mycket inspiration och kul och se vad tjejerna valt för frisyrer iår. Var väldigt mycket lockar och flätor som tidigare år. Men en del stack ut och hade riktigt fina uppsättningar!

En del tjejer vet jag dock inte vad dom tänkte på, dom hade väl försökt att fixa håret hemma eller nått. Tråkigt för det förstör verkligen hela intrycket med en fin klänning och så ser man ut som ett fågelbo i huvudet, det va som man skämdes för deras skull. Jag tycker att på bal och bröllop är håret minst lika viktigt som klänningen! Men det är min åsikt! ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: J-

tack, köpte den i malaga :D

2011-06-13 @ 16:27:27
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0