Onsdag

God morgon!
Inatt har jag sovit kass, fast det gör jag jämt nu för tiden. Vaknar tusen gånger av illamående, toalettbesök och ont i magen. Länge sedan jag sov en hel natt, men kroppen ska säkert vänja sig att vakna titt som tätt innan bebisen är här (få tänka så i alla fall).



Dagens planer:
Blir en sväng till Trollhättan idag, ska luncha med Christina och såklart hälsa på en sväng på salongen.
Tittar in hos Anna på Gina Tricot och sen måste jag gå in i favoritaffären Fröken Åkesson (kika in på deras blogg vet jag).
Senare i eftermiddag kommer Sandra hit, jag ska färga hennes hår, sen ska vi även sätta i lite feather extensions i hennes hår! (ska komma ihåg och fota så ni få se).
Ikväll blir det nog att kolla på Edet när dom spelar match om jag orkar efter en fullspäckad dag. Det verkar ju bli bra väder framåt kvällen så nog skönt att vara ute lite granna! =)

Nej, nu blir det att slänga på mig lite make up och fixa håret sen drar jag. Kanske hinner slänga upp en dagens Camilla också ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilket sött smyckesskrin dom har i den butiken. Vill ha! Du måste ta med mig dit nån gång :) Puss

2011-06-08 @ 12:10:19
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har varit inne hos fröken Åkesson, så många fina saker. :) Gillar det.

2011-06-08 @ 12:24:56
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0