Dagens Camilla

Varför ska man gå och tycka synd om sig själv för att inte bebisen inte har kommit än?! Nej nu gör vi tvärtom. Styla till sig, lägg make up och på med något snyggt. Bebisen tittar ut när den är redo, så enkelt är det!!!

Dock skippar jag de högklackade skorna, men gud vad jag saknar att använda högklackade skor. Det är ju så jag, tycker inte om att gå runt i gympadojjor egentligen, ballerina funkar. Men gympadojjor, säger bara bläää.... Not my style!
Alla som känner mig vet att jag älskar högklackade skor, älskar att köpa det och denna våren har jag bara köpt ett par och dom har jag inte kunnat använda ännu. Tycker det ser roligt ut när gravida går i högklackat, vet inte varför men det stämmer helt enkelt inte på en gravid kropp.
Har jag förresten berättat hur mina kunder började ana att jag var gravid?! Det va det att jag började ha sånna där fula inneskor på jobbet, väldigt bekvämt och skönt men så fult. Innan har jag alltid gått runt i snygga och ofta högklackade skor men sen när jag fick reda på att jag var gravid bestämde jag mig för att sluta med högklackade bara för att inte belasta kroppen mer än nödvändigt. Men kul att mina kunder tänkte på att jag hade bytt på fötterna, hihi... Men skor gör faktiskt pricken över i:et till en outfit!
Dessa skor var jag tvungen att ha ett ilägg i för att dom glappade lite när jag gick, nu när jag testade dom idag fick jag ta ut ilägget och verkligen pressa i fötterna för att komma i dom, haha.. massa vatten i fötterna nu antar jag! ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Helt rätt! Du ser så jäkla fräsch ut!

2011-06-21 @ 14:05:31
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Nä det är sant. Jag höll på att tappa greppet om verkligheten där i slutet. Då kom ändå min son i v.39+3. Gick inte ens över BF med andra ord. Ändå satt jag hemma och grät varje dag, blandat med arga utbrott mot världen, haha.



Tack så mycket! :)

2011-06-21 @ 14:07:01
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: J-

helt rätt jag måste säga att jag ogillar verkligen mjukisbyxor utanför dörren :P du är så fin så !!

2011-06-21 @ 14:21:51
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

haha tack så mycket snälla du :D

2011-06-21 @ 14:41:07
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Alexandra

Galet snygga skor och galet snygg brud :D hehe! Du är så himla fin!!

2011-06-21 @ 16:12:54
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0