BF+7

God morgon alla fina!
Ingen bebis idag heller och idag har jag gått över med en hel vecka. Men men bara h*n mår bra så är jag glad!
Igår kväll och inatt hade jag i alla fall en hemskt livlig bebis i magen. Bebisen bökade runt utav bara tusan! Vet inte vad h*n höll på med, det var armbågar, fötter, händer, knän och rumpor överallt, längst ner under magen, mitt på, längst upp och på sidorna. Kändes som om den höll på att möblera om eller nåt, så höll den på i flera timmar! Ibland kommer den åt massa nerver (jag antar att det är den som gör nåt iaf) så jag liksom får ilningar ner i benen, asobehagligt! Undrar vad den busar med då? Fick inte somna förrens efter klockan tre inatt. Knasigt att bebisen redan ska bestämma mina sovvanor ;)


Dagens planer idag blir att luncha med Jennifer och Johanna på cafét, sen hem och greja lite och sen kommer Jennifer hit efter fixat naglarna och ska lägga över bilder som hon tog på mig, Jesper och magen för ett tag sedan, ska bli så kul att se bilderna. Hon är en så grym fotograf!
Nej nu måste jag föna och styla håret, men hinner nog en dagens Camilla innan jag gå bort till cafét!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Å hoppas verkligt att bebis vill komma ut snart, ni längtar efter det kan jag förstå.

Vänta ivrigt.. :)

2011-06-20 @ 11:40:09
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Bella

Det var en envis liten bebis! Hoppas h*n vill komma snart så du slipper bli igångsatt bara. Det ska vara jobbigt säger dom. Men skönt att du slipper massa jobbiga värkar i flera dagar innan :) Nu kan de ju inte vara länge kvar!

2011-06-20 @ 12:36:14
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0