BF+5

God morgon!
Ingen bebis idag heller och Jesper som tog ut mig på en rejäl promenad igår kväll, upp och ner för massa backar. Vi var ute över en timma, men det märktes ingenting, inte ens en fjuttig sammandragning. :( Kan ifs inte gå så fort för blir lätt anfådd men ändå, nått är väl normalt att känna när man är ute och gå så länge?!

Dagens planer idag blir att åka till Mellerud av alla ställen, haha.. Har aldrig varit där men Edet spelar match där så vi tänkte vi kunde åka dit med Johanna och kolla. Då får vi oss en liten utflykt, så går dan mycket fortare! För dagarna går extremt sakta nu i väntans tider! Vi tar såklart med oss BB-väskan ifall nått händer men det är jag väldigt skeptisk till. ;S

Hoppas ni får en bra lördag!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Curry säger jag ju ;)

2011-06-18 @ 12:04:03
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Åsa Backhouse

Tja!! Jag träffade Linda häromdagen och hon sa att en dag mitt i all väntan så gick bara vattnet hemma i hallen!! Och hon hade inte heller känt nånting knappt!! Så man vet aldrig!! Men den kommer nog snart ska du se!! puss

2011-06-18 @ 12:46:22
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0