BF+1

God morgon!
Ja, idag har jag gått en dag över tiden. Men gör inte så mycket, bebisen kommer när den kommer. Jag har och är fortfarande iställd på att gå över tiden, eftersom det är mitt första barn så får det vara lite spännande att inte veta exakt när den kommer. Det värsta är alla som ringer och sms:a hela tiden och fråga om det inte har kommit någon bebis och är helt uppspelta om jag inte svara direkt så tror dom att jag ligger på förlossningen. Haha.. ni kommer att få veta DIREKT när det hänt nått, ni kan vara lugna! Känns som att jag är lugnare än alla runt omkring mig, mycket konstigt ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

ne de e klart. Man får inte ta hela summan i lån längre. Men så länge du har 15% handpenning så ska de ju inte vara några problem...



Förstår dig när det gäller alt bebis tjat! Haha ska sluta frga nu för jag hade helt glömt bort hur det var. Man blir nästan irriterad på alla som tjatar på en om bebisen, om den kommit än o sånt. Den ska ju komma och det när som helst alla måste ju faktiskt inte veta exakt när det händer :P

2011-06-14 @ 09:15:56
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vänta spännande :).

2011-06-14 @ 10:34:00
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0