Alingsås

Var och hämtade babyskyddet i Alafors och sen bestämde vi oss för att ta en sväng till Alingsås, det måste ju vara det mysigaste stället. Man kan bara gå runt och storsa och kika i massa mysiga affärer och inte bara en massa kedjor. Blev lite lunch där med kinabuffé, längesedan jag åt det. Var jättegott! =)



Nu tänkte jag vila lite på soffan, jättetrött sov som vanligt kasst inatt så få försöka vila lite. Jesper är hos Gustaf och hälsa på men jag kände att jag måste vila. Sen när han kommer hem ska vi sätta upp en hylla som jag har gjort själv, ni ska få se bilder när den är uppe! =)

Förresten kolla in denna snygga kökssoffan min syster köpt, blev lätt avundsjuk när jag såg den. Vill också ha en kökssoffa, få bli sen när vi har hus kanske. Det är i alla fall väldigt charmigt! Eller hur!?
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin

Men, det ser ju ut att vara en exakt likadan soffa som vi har ju!!!

2011-06-11 @ 16:37:51
Postat av: Camilla

Malin- ja, det har du nog rätt i. ha nog inte tänkt på lådorna under innan! Men verkligen så charmigt med kökssoffor! :)

2011-06-11 @ 16:49:29
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Riktigt fin :)

2011-06-11 @ 17:23:13
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0