Vit choklad kladdkaka =)

Nu har vi kommit hem från 1-årskalaset, han är ju bara för mysigt lille Jonatan, och snart går han helt själv så duktig!
Fick jätte god mat och en kladdkaka som var gjord på vitchoklad och hallon till. Det var verkligen smarrigt! Ska fråga Malin om receptet! =)
Snart ska jag göra iordning mig för ikväll, vet inte vad jag ska ha på mig men få väl rota runt i garderoben ;) Ska i alla fall bli mysigt att tillbringa kvällen hos goa och fina vänner!
Dagen har rustat förbi och imorgon måste jag sätta mig ner och skriva ett brev till försäkringskassan angående ansökan om graviditetspenning. Hoppas jag få gå hem lite tidigare, kan nog bli jobbigt på slutet att stå upp hela dagarna när det börja bli tungt. Men det återstå att se, försäkringskassan är ju ganska hårda med sina pengar har man hört.
Sen ska vi nog åka och beställa vagnen, tiden går ju så fort så lika bra att göra det i tid eftersom det är 10veckors leveranstid på den.
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0