Min graviditet

Dagen har gått med kanonfart och nu är det kväll!
Tänkte berätta lite om min graviditet!
  • I augusti bestämde jag och Jesper oss för att det va dags att försöka skaffa barn, så jag gick och plockade ut min p-stav.
  • Jag hade en menstration efter det, sen blev jag gravid i september, så det gick väldigt fort!
  • Den 2oktober gjorde jag ett graviditetstest och det visade possitivt, både jag och Jesper blev överlyckliga med samtidigt hade vi nog inte räknat med att det skulle gå så fort. ;)
  • De första 13veckorna mådde jag väldigt illa och jag va även trött mycket. Spydde en hel del, fick till och med springa ifrån en kund för att spy för att jag mådde så dåligt. Den va jätte pinsamt så jag fick skylla på att jag hade fått migränanfall.
  • Den 11/1 var vi på Ultraljud och det va först då jag riktigt kunde fatta att jag va med barn. Det va den bästa dagen i mitt liv hittills. Det var magiskt, känslosamt och helt underbart. Att få se ett litet liv i magen sparka och levde runt va så häftigt, började gråta av lycka!
Imorgon går jag in i v.23 och allt känns så underbart, Jesper och jag är så lyckliga och glada för det här och det känns coolt att bilda en familj! Bf. är beräknat till den 13juni, roligt för det är på min mammas födelsedag så hon är så stolt så! Min mage har växt en hel del, så ska fixa ett kort och lägga upp så snart som möjligt, så ni få se den! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe ja de var väldigt lätta att fastna för, precis sådan stil som vi gillar också ;)

2011-02-07 @ 20:55:25
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0