Gravidtidning

God kväll!
Fikan i förmiddags var jätte mysig, vi blev fler är bara mig, Anna och Alexandra för Emma och Johanna hängde också med. Så vi blev ett helt gäng, så det blev inte en tyst minut med oss tjejer ;) haha.. trevligt värre!
Kom precis hem, haft en bra dag på jobbet med underbara kunder! Slutade sju så då åkte jag och hämtade Sandra hos en kompis för jag skulle låna hennes vågtång och då blev vi utskällda av en grek som blev sur att jag backade upp lite på hans garageinfart när jag skulle vända, och så sa han att det va olagligt. haha... så jag och sandra bara skrattade åt det. Finns folk till allt! Sen åkte vi hem till min svärfar för att hämta vågtången och då hade han precis lagat mat så då fick jag stanna och äta, inte fel det inte. =) Sen kom min snygga pojkvän som hade varit på torp och gjort modelljobb igen för tv-reklam för torp. Inte dåligt att ha en modell till pojkvän =) *stolt*
Sen åkte vi till ica för att köpa tandkräm som va slut så då passade jag på att köpa en ny gravidtidning så nu ska jag ligga och läsa i den lite innan jag ska sova, mysigt för nu känner jag att vår lill* skatt ligger och sparkar i magen! Helt underbar känsla!
God natt på er!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0