49 dagar kvar

Dålig uppdatering det sista. Men blir bättre nästa vecka. Jobbar bara denna veckan sen blir det semester till vår lill* bebis tittar ut! Ska bli så skönt, är så trött nu för tiden vaknar tusen gånger på nätterna.
Påsken har varit lugn och helt underbar med massa sol. Vi har tagit mycket promenader och suttit ute i solen. Hoppas inte på pigmentfläckar nu bara, men inte roligt att hålla sig i skuggan när det är så fint väder.
Imorgon går vi in i v.34 (33+0) Det börjar nämra sig med stormsteg nu. Det är 49 dagar kvar till BF. Nedräkningen har börjat! =)
Hoppas eran påsk har varit bra!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är vännen! vart har du köpt den underbara koftan? Kram

2011-04-25 @ 23:17:33
Postat av: Bella

åh nervigt? När man e så nära e man inte lagom exalterad! (stavning?) Nu e man ju så sjukt nyfiken :) Dom säger dock att förstföderskor brukar gå över tiden men det vet man ju aldrig säkert! Lycka till när det sätter igång, kan ju bli tidigare med ;)

2011-04-26 @ 15:46:17
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så mycket Emma, den köpte jag förra året i Stockholm på oasis, den är helt underbar och jag är så glad att vintern är över så man kan börja använda lite sommarkläder igen =)

2011-05-04 @ 09:51:14
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är jag med, även om det snöade här både i förrgår och igår...:( men sommarkläderna är framme ändå! :) Den var jätte fin, jag älskar ryggen! Saknar dig! Kram

2011-05-04 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0